Er zijn van die regeltjes..... Bijvoorbeeld dat je macrofoto's met een macrolens moet maken en dat een macrofoto minimaal 1:1 moet zijn..... Nou wat mij betreft hoeft het echt niet zo zwart-wit. Om eens wat anders te doen met de fish-eye lens het bos in gegaan om daarmee op zeer korte afstand paddestoelen te fotograferen. Deze twee zeer…
